img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Saturday, November 9, 2013

~Final One~

Assalam,


Alhamdulillah, closing period berjalan dengan lancar. Walaupun bermacam masalah timbul in between, but Alhamdulillah saya dan my team berjaya submit all reports *phew*. 

Dan, ini adalah closing period terakhir saya. 

Yes, saya akan berhijrah ke tempat baru untuk mencari rezeki, dan juga menimba pengalaman yang baru. Walaupun hati saya meronta dengan rasa tak sabar nak mula kerja baru, tapi di sudut hati yang paling dalam, tetap ada rasa sedih. In fact, superior saya dah start buat drama sedih walaupun disampaikan dengan intonasi ceria. 

Well, life must go on. That's life. You must leave something you like in order to get something better.

*Hijrah untuk sesuatu yang lebih baik sangat-sangat digalakkan, rite? :) *

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~