img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Thursday, January 17, 2013

~Lamanya......~

Assalam...

What? Baru 1 entry (masuk ni 2) sepanjang Januari 2013? Anda memang rajin Farhana *tepuk tangan*.

Hemmm....macam-macam yang bermain kat minda ni. Macam-macam yang nak dibebelkan dalam blog. Tapi, sesetengah benda lebih baik di diamkan. Betul tak? Sampai satu tahap, seminggu twitter dan instagram (yes..saya memang pengguna tegar kedua-dua media sosial itu) tak ber update. Bestfriend siap hantar mesej dalam nada risau tanya kenapa dah tak update twitter. Dang! So drama bestfriend saya ni. Hi Adila =)

Oh ya...sekarang ni tengah kemaruk tengok drama Once Upon A Time, season.....1 hehe. Ehemmm....saya ni memang ketinggalan sikit bab drama ni. Orang lain dah excited update pasal season 2. Saya pulak baru terhegeh-hegeh excited sorang-sorang update pasal season 1. Lame!





Ok la...nanti update lagi. Sebelum saya akhiri entry ini, izinkan saya tinggalkan satu soalan kepada anda. Hehe. Berdebar tak nak tau soalan? =P

"Adakah anda bahagia dengan apa yang anda dah capai sekarang? Adakah anda rasa 2013 ni tahun untuk mencuba sesuatu yang baru?"

Fikirkan masa sebelum tidur. Sangat afdhal. =D

*Keep calm and..smile*

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~