img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Tuesday, December 18, 2012

~Rezeki: Cheesy 7 Tempura~

Assalam....

Kebelakangan ini, selalu je ada orang belanja. Bertuah rasanya, alhamdulillah. Dan, dah dua kali makan Cheesy 7 tempura tanpa perlu keluarkan 1 sen pun. =)

Tempura pertama dibelanja oleh Cik Mun, sebelum kami sama-sama berdating dengan Edward Cullen. Eheh!



 Spaghetti di Pizza Hut tak perlu di katakan lagi keenakannya. Memang 5 bintang! =)

Inilah dia, Cheesy 7 Tempura yang enak. Tapi, siapa yang tak suka cheese, jangan la pesan menu ni. Nanti membazir sebab rasa cheese dia memang kuat. Mana tak kuat, ada 7 cheese! Saya memang suka cheese, jadi kalau hulur pizza ni memang terima dengan hati yang sangat senang. Cumanya, saya surrender dengan cheese yang bulat tu. Sangat kuat sampai pening di buatnya. Jadi, bila makan pizza ni, saya akan tepikan siap-siap bulat tu, dan cuit bila nak je. Selamat =)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tempura kedua pula (hari ini) dibelanja oleh Kak Jun. Burp! Alhamdulillah =)

1st time makan chicken meatball, dan hot platter. kedua-duanya yummeh. Meatball tu rasa ala-ala kari. Yang platter tu ada gulungan sotong, tempura, fries, timun dan karot yang tak berusik hehe.


Thankies Mun dan Kak Jun. Murah sungguh hati kalian. Moga Allah murahkan juga rezeki anda berdua. Muah! =D

*Sedaaaappnya Cheesy 7 Tempura.....*

1 comment:

  1. wah seronoknya,
    Napa gambr kat profil blogger tak sama.

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~