img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Friday, October 21, 2011

~Anai-anai Perosak!~

Assalam...

Semalam dah emo-emo dengan pemandu kereta, sekarang nak emo-emo dengan anai-anai perosak pulak. Sekali sekala emo apa salahnya kan? 

Satu hari yang indah, sedang saya mengemas bilik, tergerak hati nak jenguk kotak tempat saya menyimpan buku-buku fav yang saya bawa dari Perak. Kononnya, nak baca balik bila masa lapang. Tapi, alangkah pilunya hati saya bila tengok buku- buku kesayangan jadi seperti di bawah....

 Novel Menguak/ Meniti Kabus. Novel tulisa jawi yang abah bagi. Dua kali ulang baca novel ni sebab best sangat!

Koleksi buku Bliky Bill yag dibeli masa darjah 3 =(

Buku fav pasal diet tulisan Ain Maisarah.

Sedih tak? Jujurnya, saya macam nak menangis (in fact, dah menangis pun). Ada buku yang abah bagi. Ada buku yang saya kumpul duit beli kat Pesta Buku Antarabangsa. Ada buku yag saya beli guna duit hadiah pertandingan Nilam. Ada buku study yang boleh guna untuk jangka masa panjang. Dan...........gambar-gambar memori sejak sekolah & matrikulasi!!! *lap air mata*



Memang emo habis-habisan masa tu. Tweet gambar, post kat FB (nak lepaskan perasaan kononnya). 

Lepas tu beli ubat untuk halau anai-anai.

 RM1 je satu paket. Nak puas, beli dua paket.

Alhamdulillah, anai-anai perosak dah tak ada. Pergi bersama buku-buku kesayangan. *lap air mata lagi*

Balik Perak, buat aduan kat abah. Tahu tak apa abah saya cakap?
"Dah along tak baca, anai-anai la 'baca' buku-buku along tu!" *Lap air mata lagi dan lagi*

*Pernah tak anda ada pegalaman buruk dengan anai-anai ni?*

4 comments:

  1. alololo...ciannyer....anai-anai perosak sgala-galanya...menci2...cian kwn saye..hukhuk..sabor aje la fana.

    ReplyDelete
  2. comelnye blog!!
    nk blaja gak sifoo~ =))

    ReplyDelete
  3. @Dya Nadzwa:
    Tu la. Memng bersabar je ni...
    Kalau x.....banjir rumah km tau.

    @Hayati Muhamad:
    Sangatttt =(

    @Annisha:
    Thankies...
    =)

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~