img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Monday, March 29, 2010

I Wanna Be a Project Alpha TV Star!

Salam =)

Anda kenal Redmummy yg sgt lah addicted terhadap warna merah sampai isi rumah, pakaian, dan kalau boleh semua lah nak warna merah? Nicolekiss, seorang gadis yang sgt cantik dan telah berkunjung ke banyak negara (ohhh sgt jeles dgn minah ni)? Beautiful Nara, yang merupakan raja segala gosip hehe? Wohoo, kalau ada yang xkenal salah seorang dari nama2 yg sy taip ni, anda bukanlah blogger tegar yang sejati hehe (tercabar tak???). Nama2 yg sy nyatakan tadi, telah muncul dalam Project Alpha season 1. Pada yang tak berkesempatan nak tgk, dan teringin nak tengok, jangan segan silu click http://www.projectalpha.com.my/season1/ okeh? Dah habis tengok, perasaan untuk aktif jadi blogger pasti membuak, macam sy jugak =P

Dan tak lama lagi, pada bulan April ini akan bermulalah Project Alpha Season 2 pulak. Salah seorang blogger yang akan jadi blogger jemputan adalah Azwan Ali. Amacam....teruja tak? Mesti anda nak tau kan kenapa dia berminat nak jadi blogger, dan kenapa topik2 dalam blog dia ni semua panas2..Ahah, kalau nak tau, kenalah tengok Project Alpha Season 2 okeh =) Pastinya semua persoalan anda akan terjawab hehe.


Dan pada blogger yang rasanya nak sangat muncul dalam rancangan ni dan menceritakan mengenai blog anda selain daripada berkongsi tips2 hebat untuk jadi blogger, anda juga boleh dan layak menyertainya! Hantarkan saja video anda yang berdurasi 1 minit atau kurang, dan nyatakan sebab mengapa anda harus jadi blogger jemputan dalam season 3 nanti =) Kalau nak tau maklumat lanjut boleh la klik pada laman web di akhir entry ni ya =) Bila anda dah hantar video penyertaan, kalau terpilih, bukan sahaja berpeluang jadi blogger jemputan malah dapat bawa balik hadiah lagi. Antara hadiah-hadiah menarik yang akan diberikan adalah penginapan 3 hari 2 malam di 360Kuching Hotel, stay dalam deluxe room okeh. Selain tu, hamper Adidas juga menanti anda yang bertuah. Menarik kan..kan..kan?

So tunggu apa lagi, hantarkan video penyertaan anda segera. Mana tau, anda akan jadi blogger jemputan untuk Project Alpha Season 3 nanti. Tuah ayam nampak di kaki, tuah anda pulak bergantung pada kekreatifan video yang akan dihasilkan nanti =)

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions or projectalpha.ruumz.com/groups

5 comments:

  1. ni entry promote projek alpha eh?
    nway best2!!ley jadi promoter pasni...;)

    ReplyDelete
  2. tak phm sgt laa sgn projek ni..
    good luck kt kamo yaa

    ReplyDelete
  3. embun d tengah malam:
    Thx =)

    Elle.y.n:
    Yup =)
    Thx babe..ada lagi yg lbh hebat entry dia hehe

    ReplyDelete
  4. merahitujambu:
    Projek pasal dunia blogging.
    then akn ada featured blogger...
    Try la cik Pink =)

    Thx =))

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~