img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Monday, January 4, 2010

~Katil Itu~

Salam...

Macam mana hari isnin anda semua??? Ada semangat? Ye la, dah puas2 cuti, mesti kurang je semangat nak pergi kuliah, kerja dan lebih-lebih lagi sekolah! :) Selamat memasuki sekolah ya adik2 semua (Terasa diri ini seperti begitu berusia hee).




Gambar dan tajuk entry di atas tiada unsur2 seram ya. Jadi anda boleh baca entry ni dengan santai sekali. Dan kalau ada teh panas beserta biskut Hup Seng, itu adalah lebih baik :)

Sebenarnya katil 2 adalah jiran kepada katil saya di kolej kediaman ni. Dalam erti kata lain, tu katil roomate sy la. Cuba tengok betul-betul, tiada cadar bukan? Bantal apatah lagi. Jadi ini bermaksud, sehingga entry ini ditulis sy masih tak tau siapa roomate sy ni. Dulu sy assume, dia masuk bilik tahun baru sebab masa daftar kolej hari tu (20/12) dia xmasuk pon. Tapi sampai la ni, bukan je batang hidung, bayang pon xnampak.

Nak kata sedih tak ada roomate tu tak jugak, nak kata happy sgt pon tak jugak. Sebabnya, kalau ikotkan hati, memang nak duduk bilik sorang, kira ada la privacy. Tup tup masa nak daftar masuk, dapat lak asrama dan bukannya flatlet. Nak  tak nak, masuk je la dan dalam masa yg sama bersyukur sebab dapat jugak bilik. Perasaan teruja nak terima roomate pon datang dengan tiba-tiba. Tapi, mungkin Allah dah makbulkan doa saya nak duduk sorang-sorang sebab sampai sekarang roomate sy xmuncul-muncul.

Apa-apa pun, kalau hari ni atau esok lusa roomate sy 2 masuk bilik, sy akan terima dgn hati yang terbuka dan semestinya excited haha. Syok gak ada roomate. Bak kata abah sy, boleh la jadi tukang kejut :)

*Punya la xde idea sampai katil pon boleh jadi bahan entry :)*

11 comments:

  1. nasib kita sama.. xde rumate;)

    ReplyDelete
  2. fana,,, da konpem tuh xde room8,,,
    hehe fana bestnye dok sorang,,,
    lg privacy dok sorang,,, nak mengelamun pun bley,,, hehehe,,,

    ReplyDelete
  3. Zuewairy:
    1 is better than 2
    tetibe :)

    Aidi-Safuan:
    Jiran ramai..xpe :)

    ~Shuhada~:
    Heheh..abah km pon ckp cm2...
    best kan..
    nak ngadap internet 24/7 pon xde org sakit mata kui3

    ReplyDelete
  4. misteri katil kosong..
    die ade lar, tp awk xnmpak..=)

    ReplyDelete
  5. huhuhuhuhu ... dia tgh bersimpuh depan awak kat atas katil dia tuh ... siap urai rambut lagi .. tengok betul2 .. kan ada tuh ..


    >>______<<

    ReplyDelete
  6. Zack:
    Siapakh 'dia' haha..itu yg misteri :)

    Frodo Baggins:
    Wow..cantiknye rambut die..heee~
    Eh..terror la wat cite seram..
    sgt kagum :P

    ReplyDelete
  7. nk jadi roomate kamo la..leh jadi teman kamo..x takut ke tido sorg2..ayok!!

    ReplyDelete
  8. privacy sket dok sorg2..bilik itu totally kamo yg punya..hehehe

    ReplyDelete
  9. leh aku menumpang d situ...;)

    ReplyDelete
  10. MerahItuJambu:
    He2..oke gak..
    xyah berulang alik dr Rawang ke tmpt keje..
    dekat sket..hiii
    Alah bisa tegal biasa, kat rumah pon biasa dok sorang :)

    JMR:
    Yup..totally agree :)

    Mrs Avatar:
    Ko ingt hotel??? :P
    Nothing is free babe :)

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~