img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Saturday, January 9, 2010

~Happy..Happy..Happy..~

Salam

Entry ini direka khas untuk one of my bff, Adah :) Adah sambut besday hari ni....yipppieeeeee

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Adah
Alah selamatkan kamuuuuuu :)





Moga Adah panjang umur dan murah rezeki
Moga Adah gembira selalu
Moga Adah dapat apa yg Adah cita2kan
Moga Adah sentiasa di bawah rahmat Allah
Last sekali, Km syggg Adah :)

Thx jadi kwn yang baik selama 4 tahun ni. Moga hubungan persahabatan kita akan kekal selama-lamanya. Haaa, kahwin jangan lupa jemput. Km gagahkan gak merantau ke Kelantan tu heee~

*Kawan datang bersilih ganti. Tapi nak cari kawan nangis sgt payah berbanding dgn nak cari kwn ber hu ha hu ha. Hargai la kwn baik yg sentiasa ada d sisi dalam susah dn senang.*

6 comments:

  1. haha.ye ke..
    ada gak yg ckp mcm 2 b4 nih :)

    ReplyDelete
  2. heppy bzday adah!!harini kan??tol kan?hehe..
    tq adah blnje piza...(perlu gtau kt sini ke?haha

    ReplyDelete
  3. ala,,, terharunye,,,
    thankss fana,,,
    hehe,,, thanks selama kawan 4taun nih,,, bnyk tolong sy,,,
    arapnye,,, "fren 4 ever" insyaallah,,,
    sayang fana gak,,, & sayang sume bff kite,,, =p

    ReplyDelete
  4. alamak,,, ade yg ckp muke kite same ke fana???
    hehe,,, mmg kawan yg baikkk,,,

    iskh2 naz ni,,, asal lak gtau kat cni,,,
    kang jeles org lain,,, hehe,,,

    *hehe,,, bnyk je mengomen,,, wat cam blog sdiri lak,,,

    ReplyDelete
  5. MizzNazra:
    Tq on her behalf..hahaha
    :P

    Adah:
    Ala..small matter je Adah..
    Gigih bgn pagi2 type entry ni..heee :)
    Friendship never end, insyaAllah

    Aah..
    K.Su n adik km ckp muka kita sama..
    kui3

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~