img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Wednesday, March 27, 2013

~Dang Me!~

Assalam....

Siapa pergi Matta Fair? Mesti seronok kan? 

Saya memang dah plan baik punya nak pergi Matta Fair; cari pakej menarik pelancongan-di-pulau untuk aktiviti bersama keluarga. 

 Sumber gambar: Google

Saya: Ibu, nak pergi mana tahun ni?
Ibu: Tak tau. Tanya abah. Apa-apa pun, abah kuasa veto.

*Dail nombor abah*

Saya: Abah, along nak pergi Matta Fair ni. Plan nak pergi mana tahun ni?
Abah: Tak tau lagi. Tak payah lah. Simpan duit. 
Saya: Okkkkkkkkkkkk...

Ringkas. Padat. Thats my dad.

So, tak jadi la pergi Matta Fair, sebab merasakan tiada kepentingan pergi kalau at the end tak dapat approval dari parents. -___-

Lepas peristiwa tu, tak ada rasa apa-apa sampailah detik tadi, ketika ber whatsapp dengan bff.

Bff: Ko g Matta Fair x? Aku da book pakej g *****. Murah weh!.
Saya: What???!!! Alamak, lupa gila-gila plan g ***** (Destinasi terpaksa dirahsiakan untuk masa ini, chewah!)

Dang me!!! Macam mana pulak boleh terlupa ada trip dengan housemate and colleague May ni? Dah la tak book apa-apa lagi melainkan flight ticket. Matta Fair punya pakej dah la memang awesome. 

Oh noooo. 

*Penyesalan yang tiada gunanya lagi*

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~