img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Friday, February 15, 2013

~Mini Pavlova Yang Yummy!~

Assalam....

Ada satu ketika, perut ini terlalu mengidam nak makan pavlova (saya masih single, sekian). Mengidam sampai seminggu lamanya. Walaupun restoran Serai yang sangat terkenal dengan pavlovanya hanya depan ofis sahaja, tapi memikirkan satu slice yang berharga RM15 plus itu dirasakan terlalu mahal (walaupun banyak testimoni positif).

Lalu, saya yang juga peminat nombor satu Google, terus menjalankan kerja keras mencari 'Pavlova Delivery Sekitar Kuala Lumpur'. Haaa, kau! Siap nak delivery, punya lah malas nak berjalan kannn =P Akhirnya, usaha kerasku berjaya setelah dipertemukan dengan satu blog yang dok promote pasal pavlova yang dia pernah makan. Dek melihat kata-kata yang positif, dan setelah berkunjung ke Facebook milik penjual pavlova itu, saya terus buat tempahan. Alhamdulillah kakak tu boleh buat delivery ke office saya =D

Komen saya: MasyaAllah, memang berbaloi beli pavlova ni. RM15 satu bekas, dan saya beli 2 bekas terus (melayankan perut yang mengidam). Tak sia-sia nampaknya. Memang sedap. Tekstur meringue pavlova ni memang mencair dengan berjayanya dalam mulut, cream yang tak manis sangat dan buah-buahan yang ada rasa manis, masam, menjadikan pavlova ni sangat enak dimakan. Ikutkan, sorang pun boleh habis ngadap satu bekas, tapi, orang kata, benda yang sedap elok dimakan beramai-ramai. Dapatlah kawan-kawan dan housemates merasa keenakan pavlova ni.

Nak tempah? Jangan gusar. Boleh lawat facebook Passionate About Cheese dan ni nombor telefonnya: 012-9315062. InsyaAllah tak menyesal kalau order =D

*Teringin nak buat sendiri pavlova (kumpul syiling mulai sekarang, buat beli oven)*

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~