img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Monday, December 31, 2012

~Hari Gembira Mereka~

Assalam....

Ini mungkin entry terakhir untuk 2012. Entry penutup yang penuh dengan momen gembira melibatkan teman karib a.k.a bffs saya ketika di uni. Sekarang pun masih bff. Jangan risau. =)

2012 tahun yang dipilih oleh Adah, Nad, Yana dan Noli untuk menamatkan zaman bujang masing-masing. Oh my....dah kahwin rupa-rupanya sahabat-sahabat saya ni. Masih teringat kenangan di UKM, makan sama-sama dalam bilik. Buat sesi tayangan cerita korea. Berjalan kaki ke dewan kuliah. Dannnn....ehem, sesi bergosip. Kahkahkahhh....

Ok...start cerita.....

Majlis Adah.



Majlis Adah ni agak terkejut sikit. Dapat tau masa percutian ke Kelantan dulu. Naluri hati kuat megatakan Adah akan kahwin pada 2012 dan yeahhhh....naluri ku benar. Adah dan pasangannya selamat mendirikan masjid pada Februari. Dan oh ye, Adah dah pregnant!!!! 10 weeks. Gembiranya dengar. Alhamdulillah =D

Majlis Nad.






Majlis Nad buat kat Johor. Masih teringat lagi betapa panasnya cuaca ketika tu. Duduk bawah khemah pun terasa bahangnya. Nasib baik makanan sedap. Eheh. Dan, Nad pun dah pregnant! Alhamdulillah. =)

Majlis Yana.




My dearest Yana pulak selamat dinikahkan dengan arjuna hatinya pada bulan lepas setelah bercinta 8 tahun! Setianya Yana dan DZ. Alhamdulillah, kesetiaan mereka berakhir dengan ikatan suci yang indah. Details akan saya borakkan di lain entry sebab saya berkesempatan ke majlis nikah dan bersanding. Jadinya, banyak yang nak dikongsikan (harapnya rajin la jejari ini menari di lantai keyboard)

Majlis Noli.



Oh....my dearest ex room mate selama 2 tahun di UKM dah selamat menjadi Mrs Apis! Alhamdulillah, perhubungan mereka selama 9 tahun juga berakhir dengan ikatan yang sah. Sangat happy masa tengok Noli di majlis nikah sampai tak sedar, ter mengalir air mata. Ish, emosi betul! Cerita lanjut, saya akan gebangkan di entry yang lain, insyaAllah.

ALHAMDULILLAH.....kawan-kawan kesayangan saya dah selamat menjadi isteri. Ada juga yang bakal jadi ibu. Oh-so-happy!!!!!! =) Moga Allah merahmati ikatan perkahwinan kalian. Sayang korang sangat-sangat!!!! 

*Tahun 2013, moga akan ada kenangan gembira untuk yours truly ini pula. Eheh!*

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~