img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Saturday, November 24, 2012

~Malam Tadi~

Assalam....

Semalam sementara tengah tunggu Maharajalawak Mega, dok godek-godek aplikasi camera 360 dalam telefon tangan (hehe, pelik pulak kalau direct translate ni). Hadiah pemberian Mun dijadikan model tak berbayar. 

Lalu, terhasillah gambar-gambar ini.....

Hai! Nama pemilik saya, Farhana yang cute! Dia tak bagi saya nama pun. Tak pe, saya tak kecil hati.

Tapi....saya pun cute jugak kan? Macam pemilik saya jugak. *gelak halus*

Dengan aplikasi camera 360, pemilik saya telah tambahkan elemen colorful pada badan saya.

Sekarang saya nampak macam warna yang light.

Bila pemilik saya upload gambar ini dalam instagram, ada yang puji saya comel dan like gambar ni. Jadi, saya rasa, next time saya kena posing macam ni. =P

 Hehehehehe..... 

Camera 360 untuk android dan ios ada kelebihan dan kekurangan masing-masing. Tapi, saya lebih suka ios punya sebab kita boleh upload gambar dalam aplikasi ni dan edit. Kalau untuk android, saya tak jumpa pun icon untuk upload gambar dari album. So, kena tangakp directly dari aplikasi camera 360, then only boleh edit.

Happy weekend friends! Realized, there are so many photos to transfer into my laptop; which means lots of entries still pending. Will maximize this weekend =)

*I love ME time*

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~