img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Wednesday, November 28, 2012

~Blueberry Cheese Tart Di KFC!~

Assalam....

Sebenarnya ada entry lain yang dah di plan dari pagi tadi untuk di type, tapi diri ini begitu teruja nak update pasal tart yang sedap lagi lazat di KFC. 

Tahukah anda (atau saya saja yang baru tahu) yang KFC ada keluarkan satu lagi perisa baru selain egg tart? Kalau anda tak tahu, mari saya khabarkan berita gembira ini (jika anda peminat cheese seperti saya).



Blueberry cheese tart yang sedap lagi lazat hingga tak cukup satu. Believe me! Dengan harga RM2 untuk satu biji tart, anda dapat rasakan kerangupan kulitnya, dan kesegaran isi dalamnya. Apa yang saya suka dengan tart di KFC berbanding tart yang dijual di kedai lain, ialah rasa telurnya yang tak kuat. Kalau makan bila dah sejuk pun masih sedap. 100% LIKE! =)

Boleh cuba di KFC yang berhampiran (rasanya tak semua KFC ada jual tart, wish u luck, hehe) kalau ada yang dah start air liur jatuh kat keyboard. Haaa...kantoi!

*No...KFC tak bayar saya buat entry ni. Kihkih*

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~