img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Tuesday, October 30, 2012

~Manhattan Fish Market~

Assalam....

Dah lama tak buat review restoran/makanan. Marilah saya mengambil sedikit masa anda untuk membaca dan menjamu mata melihat gambar makanan di entry ini. Entry ini sepatutnya di update semasa bulan Ramadhan yang telah berlalu lebih kurang 2 bulan yang lepas. Ya...saya sangat 'efficient'. *Tangan di bahu*

So...Ramadhan dua bulan lepas, saya dan Adilla sama-sama meluangkan masa setelah sekian lama tak berjumpa. Salah satu aktivitinya, adalah berbuka puasa bersama. Kami sepakat memilih restoran Manhattan Fish Market di Pavilion untuk berbuka. Nasib baik buat reservation awal. Kalau tak, memang berputih mata. (Tiba-tiba rasa macam berpantun pulak)

Jadinya, inilah makanan yang terpilih untuk diisi ke dalam perut kami =)

Yang ni pilihan hati saya. Sedap! Ikan dia memang best! Sayur pun fresh and tak lembik. Sangat penting tu. Nasi pun perfect. Pendek kata, best lah!

Yang ni, Adilla punya. Not bad jugak.

Air, BEST! Sangat menyegarkan. Dapat tak bayangkan waktu berbuka, minum air yang rasa mint? Memang terbaik!

Best of the best! Cheeeeeeezy. 5 bintang. Oleh kerana puasa, nafsu makan pun terbatas. Jadinya, tak habis. Setiap kali tengok gambar ni, mesti menyesal tak sudah.

Overall, restoran Manhattan Fish Market ni termasuk dalam kategori restoran yang boleh dikunjungi semula. Makanan best, harga pun boleh tahan.

*Sebenarnya, sekarang ni teringin nak makan cheezy wedges tu. Help!*

3 comments:

~Ekspresi Anda~