img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Saturday, October 20, 2012

~Keindahan Taman Tasik Perdana~

Assalam....

Niat hati kami nak ke Taman Layang-Layang di Kepong. Bila sampai, mak aih....ramai sangat manusia dekat sana sebab hari ni ada sukaneka tadika. Meriah habis kawasan tu. Nak cari parking pun susah. Jadinya, kami mengambil keputusan ke Taman Tasik Perdana. 

 
Siapa sangka, di sebalik hutan batu yang mengelilingi Kuala Lumpur, masih ada tempat yang menghijau di tengah-tengahnya. Sungguh tak sangka, betapa cantiknya kawasan taman ni. Dalam fikiran, mungkin biasa-biasa je. Bila dah sampai, sangat teruja! Sangat cantik! SubhanaAllah.




Kawasan Tasik Perdana ni redup sebab banyak pokok. Udara pun segar. Luas pulak tu. Banyak ceruk yang belum sempat kami explore lagi. Memang seronok sangat bersenam kat sini.

 Asal jumpa tempat cantik je, mesti nak tangkap gambar. Hehe.

Sejam di sini, memang awesome lah! Permulaan hari sabtu yang hebat! InsyaAllah akan berkunjung lagi. Dengar kata, boleh sewa basikal juga kat situ. Tapi tadi, tak jumpa pulak. Next time. =)


*Berusaha keras untuk menurunkan berat. Fuh!!*

4 comments:

  1. Wah ! menarik..boleh bawa anak-anak jalan sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sesuai sangat bawak anak-anak kat situ. kawasan luas, mesti keluar peluh kejar depa. Hehe

      Delete
  2. rindunya tempat nie.. tempat lepak pagi2 berpiknik.. dulu lg best blh kayuh2 dlm tasik.. sekarang dh x boleh.. huhu..

    ReplyDelete
  3. Hai n salam
    Kami baru saja menyediakan perkhidmatan basikal sewa dan mula beroperasi pada Jun 2014.
    Buat masa skrg kami beroperasi di Taman Titiwangsa & Taman Layang-layang Kepong setiap hari. Nanti dtgla melawat ya.
    Hubungi kami di 017-257 4563 atau layari kami di
    www.facebook.com/klccbicyclerental

    T.kasih

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~