img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Wednesday, May 16, 2012

~Mimpi Jadi Nyata :) ~

Assalam....

Setiap tahun mesti ada je azam baru terbit dari minda, walaupun azam lama berlambak tak capai lagi. Tak pe, bak kata Yuna dalam lagunya Live Your Life "...hope for something more..." Tak gitu?! 

Ingat lagi post ini?

Alhamdulillah tak ku sangka., tak ku duga, begitu pantas Allah makbulkan hajat yang tersemat di hati. Teringat lagi macam mana excited nya saya sebelum bertemu dengan idola saya ni, macam mana sejuk tangan saya, dan juga bermain-main di minda apa yang nak ditanya nanti. Fuh, memang excited!


Dan ketika pertama kali melihat wajah beliau secara langsung depan mata, terus terdetik kat hati "tenangnya wajah dia, sejuk mata memandang." Dan bila dia bertanya nama saya dengan tone suara yang begitu lembut, saya terkedu, dan dalam masa yang sama tersenyum lebar. Ha....penangan Dr.Muhaya! hehe

Happy girl, indeed! =)

Alhamdulillah, akhirnya bertemu juga saya dengan Prof. Dr. Muhaya. Dan di kesempatan itu, saya dapatkan juga tandatangan beliau di buku yang saya beli ketika Pesta Buku Antarabangsa KL. 


 Koleksi =D

Satu ayat dia yang saya suka, "Marah adalah satu pembaziran tenaga yang sia-sia". Jadi, kawal amarah, tarik nafas dannnnnn....senyum! =)

*One down. Many many more...to go! =) *

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~