img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Friday, April 6, 2012

~Instagram for Android~

Assalam....

Akhirnya aplikasi telefon yang paling dinanti-nanti telah berjaya di'install'. Saya percaya, ramai pengguna Android sedang bergembira dengan adanya aplikasi Instagram ini. Sebelum ni, Instagram hanyalah untuk pengguna iphone. Sampai satu tahap, rasa nak beli iphone semata-mata sebab nak install Instagram =__=

So, semalam bila tau je kewujudan aplikasi ni, dengan gigihnya terus install! 

Dan ini antara gambar yang dimuatnaik ke dalam akaun Instagram saya =)

Titiwangsa.

Kalau renung betul-betul, pasti ternampak bangunan office saya yang tersergam indah =)

Pada saya, aplikasi ni tak banyak sangat pilihan untuk edit gambar. Tu sebab kadangkala saya lebih suka guna aplikasi PicsArt. Tapi untuk iphone, dengar khabarnya, banyak pilihan. Bias di situ, hehe. Namun begitu, tetap rasa bersyukur sebab akhirnya ada jugak instagram dalam telefon. =))

So, sudi-sudilah kiranya pebaca blog kuning ni untuk follow saya di Instagram. Cari: fana164, kerana di setiap gambar ada cerita =D

*Ketagih sudah, asyik edit gambar, lepastu upload*

4 comments:

  1. patut rajin post gmbor kt fb.. hehehe

    ReplyDelete
  2. jeles tgok org ada phonr canggih ni..=_="..sy biasa je..teringin nk gallaxy noteXD

    ReplyDelete
  3. Saya prefer Camera360 dari Instagram. Dalam tu banyak function tapi kena slow-slow belajar. Tapi once dah reti, rasanya okay. Maybe Instagram belum fully maju lagi untuk android. But, a nice work. :D

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~