img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Sunday, January 15, 2012

~Go Go Lee Chong Wei!~

Assalam....

How ur Sabtuday? Me? Awesome! Baca novel, online, rest, and the best part was watched how Lee Chong Wei kalahkan Chen Long ketika perlawanan separuh akhir Terbuka Malaysia 2012. 

Excited!

Permainan yang terheret sehingga 3 set itu menyaksikan betapa Lee Chong Wei bersungguh-sungguh berusaha untuk memenangi perlawanan tersebut. Bila jatuh, dengan pantas bangun semula! Ada part yang pantas, ada juga part yang kedua-dua pemain bermain dengan tempo yang agak perlahan. Tapi, permainan yang mengambil masa 76 minit itu seakan berakhir begitu cepat. Tak terasa masa yang berjalan bila melihat kedua-dua pemain bermain dengan penuh semangat.

Lee Chong Wei akhirnya menempah tiket ke perlawanan akhir menentang Kenichi Tago dari Jepun setelah menumpaskan Chen Long 21-18, 17-21, 21-12. Esok, jam 1 petang, kita dating sama-sama depn TV memberi sokongan padu ok!!! Sokong jangan tak sokong.

Apa yang menarik perhatian saya adalah, ketika di set yang ketiga, Lee Chong Wei tukar jersi baru. Warna pink!!! Awww, jambu tau! hehe.....


*Jangan lupa temujanji kita esok =)*

No comments:

Post a Comment

~Ekspresi Anda~