img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Thursday, January 5, 2012

~Ahjushi~

Assalam...

Jatuh cinta dengan dua video ni. Tak tahu pun kewujudan video ni sampai la kawan alam maya saya Dr Farhana, post kat blog dia. Apa yang menarik perhatian saya adalah watak utama lelaki. 

Lelaki pujaan saya! =P

Jatuh cinta kali pertama bila tengok dalam City Hall, bertambah jatuh cinta bila tengok drama The Greatest Love. Dan sekarang, dua video yang menyayat hati ni pulak. He is such a great actor! Bergenang air mata mak, nak! *over*




Video ni ada dua part. Part yang ke dua baru je keluar Isnin lepas, tapi dah 1,848,001 viewer setakat entry ni ditulis! Saya rasa, ramai yang ternanti-nanti sebab nak tau apa kesudahan watak ajhushi. Sebab saya pun macam tu =P Plus, lagu-lagu pun best! No wonder, ramai yang tengok video ni. =) 

Nak tau best ke tak, click je play pada dua video tu. Layannnn.....

*Sekarang, dah jatuh cinta dengan band T-ara pulak.*

3 comments:

  1. Tau takpe babe.. Kerana Ahjushi I jatuh cinta dengan T Ara.. Hehe.. Dua2 video ni i download wat koleksi.. Tiap kali nengok pun nanges.. Haha.. :p

    ReplyDelete
  2. Lovey Dovey in English subbed dah keluar babe.. Lagi touching baca.. Huuuu..

    ReplyDelete
  3. @FarhanaDR:
    Arhhhh..sama la babe!!!! Tengok muka ahjushi je nak emo kan...haha...

    Thankies for d info. Nnti I download. Wimax sekarang ni di tahap nak tunggu campak je modem wifi tu. Whooops!

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~