img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Tuesday, December 6, 2011

~Reasons To Happy~

Assalam...

Hari ni hari yang penuh dengan kegembiraan. Im so happy!!!! :):):):) Walaupun minggu ni minggu yang hectic cz of closing, tapi ada beberapa sebab yang membuatkan saya happy hari ni. 

Sebab 1:

One of my close friend masa kat sekolah asrama dulu, bakal mendirikan masjid Januari 2012 ni. Alhamdulillah, lagi sebulan je lagi. Tak sangka dia bakal jadi isteri orang tak lama lagi. Tadi, dia mengadu risau sebab banyak tak settle lagi. Tapi, saya percaya dia boleh handle dan moga Allah akan lancarkan setiap urusan my friend, Nahdatusima. Amin :)

Sebab 2:

My room mate masa di matrik dulu, baru je nikah. Tak silap sebulan lebih. Dan semalam masa belek2 FB, dapat tau berita gembira yang dia dah pregnant. Oh.....im so happy for her! Bila baca blog dia tadi, bergenang2 air mata sebab terlalu happy. Moga Ielah dikuatkan semangat n sabar sepanjang 9 bulan tempoh mengandung ni. Cant wait to see her baby :):):):)

Sebab 3:

Petang tadi saya terima e-mail dari seseorang yang saya kenal dari twitter dan juga blog. Saya kagum dengan tahap motivasi yang ada dalam diri dia. She always happy! And surprisingly, im also got happy vibes when i read her tweet and blog. Amazing! So, dalam e-mail yang saya terima petang tadi, dia ada share beberapa lagu yang bermotivasi untuk didengar. OMG, she so kind! Thanks Alia :)

Sebab 4:

Dapat minum air fav, krushers from KFC :D Perisa yang saya suka, classic oreo. Sangat sedap, dan sangat happy bila minum hingga titisan yang terakhir. hehe :))))



Its nice when you feels happy. Happy, go lucky, right?! :)

*Life is too short to be sad all the time :) *

5 comments:

  1. Kamu sangat suka ya dengan Krushers.. Heeee.. Semoga all good things end well, happy sampai ke akhirnya.. :)

    ReplyDelete
  2. byknya perkara yg mggembirakan..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. sedap ke krussheer tu dear??cm x sedap je rasa ritu.

    ReplyDelete
  4. happy is healthy. so happy la selalu.

    ReplyDelete
  5. sedapnya krusherrrrs! huhu
    tapi takleh minum ais sekarang, batuk! :(

    thanks anna, doakan kami! xoxo

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~