img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Saturday, July 9, 2011

~Entry Kuning~

Assalam.

Sabtu minggu ini (9 Julai) mungkin sedikit berbeza berbanding Sabtu yang sebelumnya. Kenapa? Malas nak ulas. Saya bukanlah orang yang begitu fanatik dengan dunia politik. Pada saya, negara maju, rakyatnya punya kerjaya, aman dan tenteram, itu sudah mencukupi. Lagipun kena ingat, dunia ini sementara sahaja. Akhirat selamanya =)

Oh ya, kerana aktiviti Sabtu minggu ini, warna kegemaran saya dari dulu, tak boleh sewenang-wenangnya dipakai. Minggu ini, memang elak pakai baju warna kuning. Tapi, warna kuning akan tetap jadi warna kegemaran sampai bila-bila. Kuning = ceria!

Salah satu gambar fav. In yellow! 

Blog juga semestinya berlatar belakangkan warna kuning.

My fav social network, must be in my fav color!

Itu sahaja update untuk hari Sabtu ini. Kalau ada idea, insyaAllah menaip lagi. Almaklumlah, nak keluar rumah, takut. So...online adalah aktiviti paling afdhal hari ini =)

*Apa pulak aktiviti hari Sabtu anda minggu ini? Do share =) *

7 comments:

  1. jangan pakai kuning.bahaya woo..pakai pink ok..hehehe

    ReplyDelete
  2. @merahitujambu:
    Minggu ni memang elak pakai kuning =P
    Minggu depan dah boleh pakai balik..yeayy!

    ReplyDelete
  3. SELIDIK juga ya sedikit sebanyak dunia politik..kerana kita belia negara,1 masa nanti kita yg akan menjadi pemimpin,atau yg dipimpin..syukur pada Allah segala harga barang,ketidakadilan yg berlaku bukan pada kita..tapi bg sesetgh org yg duit cukup2x makan pagi..kenaikan barang dan ketindasan amat menyakitkan..jjgan 1 masa nanti kita yg dianiaya,baru masa tu nak teringat...hehehe..sori saje je bg pendapat..daftar pengundi yea,pilihan raya umum dah nak sampai..^_^

    ReplyDelete
  4. I don't know why I can go with yellow..huhuhu maybe it's too bright and my skin is tooooo dark.lol..huhu

    ReplyDelete
  5. @Farhana Dr:
    Merah??? Erkkk.. =P

    @Anon:
    Ambik tau jugak, tapi tak la obses =)

    @Si lampu neon:
    Tapi warna kuning mampu naikkan mood ceria =)

    @Kapten Atok:
    Erkkk....ayu sgt haha

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~