img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Tuesday, December 14, 2010

~Beast yang handsome!~

Salam.

Demam k-pop dah lama melanda Malaysia. Mana tak demam bila tengok bukan main lincah lagi mereka menari sekali pakej dengan muka kiut miut, badan kurus, kaki cantik. Jeles woh! Kumpulan yang mula-mula faymous kat Malaysia ni Super Junior, diikuti Wonder Girls, SNSD hinggalah ke kumpulan yang baru-baru macam CN Blue, 4minute, Beast dan lain-lain. Untuk entry ni, penekanan diberikan kepada kumpulan Beast.

Beast yang handsome!

 Jejaka kesukaan dah tentu yang berambut putih. Comellllll =)



Kenapa kumpulan Beast yang bertuah masuk blog Ekspresi Diriku (achewah!) ni? Tak lain tak bukan, ini rentetan daripada kedatangan kumpulan ini ke Malaysia pada 13 Januari 2011 sekaligus mengadakan konsert di Stadium Negara, KL. Bulan June lepas dah datang. Awal 2011 nak datang lagi. Nampak sangat Malaysia ni best! =P




Dah ada yang beli tiket ke? Kalau yang kipas susah mati ni mesti dah beli. Saya? Cukuplah dengar lagu dan tengok video kat Youtube je. Membazir pulak rasanya beli tiket mahal-mahal semata-mata tengok persembahan yang lebih kurang sejam lebih tu. Tiket paling murah ialah RM120. Baik menyimpan buat melancong. Hehe.

Pada yang bakal menonton, selamat menonton diucapkan. =) Bila Beast nyanyi lagu mystery, ingat saya tau. Motif??? =P

*Bestnya kalau pandai menari*

4 comments:

  1. adik minattttttttttttt oh penyanyi k0rea2 ni. bingit tinge dengar die d0p psg lagu k0rea je. eheh.

    ReplyDelete
  2. i like yo seob.............
    go go go yo seob............
    we love yo seob 4 ever......
    oppa....
    saranghea....
    mmmmuuuaaahhh

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~