img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Saturday, November 6, 2010

~So Sweet Lah~

Salam.

Fuhyoo, syok dapat melepaskan rindu pada abah dan ibu. Cuti ni tak balik sebab mereka bersuka-sukaan di Melaka =) So, tadi on the way balik rumah, singgah kejap rumah saya sebab saya tahu, mereka pun rindukan saya jugak =D

Dan sebelum balik tadi, sempat lagi buat aktiviti bluetooth lagu. Cool hah? =)

Abah pun tanya, ada lagu Maher Zain tak? Fuhhhh, pertanyaan pada orang yang tepat! So, teruskan aktiviti mem bluetooth lagu2 Maher Zain pulak. Apa yang sweetnya, mereka suka sangat kat lagu Barakallah. Siap teruja bergembira bila lagu tu dimainkan. Siap buat ringtone!

U win Maher Zain.U win my mum n dad's heart




*Budak kecik yang merengek pun boleh diam bila dengar suara Maher Zain.....*

5 comments:

  1. Heee.. Memang suke lagu BarakAllah tu.. :)

    ReplyDelete
  2. k.ana sama la ngan ayah saya. giler maher zain. siap beli 2 cd maher zain tu..

    ReplyDelete
  3. yo !
    eh haiy owner belog..
    jalan-jalan lagi.. (:

    love: einaz (:

    ReplyDelete
  4. @Farhana DR, Amal:
    Yeayyy..gimme 5 =D

    @Sharinginfoz:
    Selamat bercuti juga

    @einaz:
    Yo! Thx ya

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~