img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Sunday, October 10, 2010

~Letters To Juliet~

Salam....



Kalau ada masa, tengok la cerita ni. Banyak pengajaran untuk pasangan kekasih dan untuk insan yang masih mencari insan lain untuk dijadikan kekasih. Banyak juga kata-kata yang mampu membuatkan kita berfikir sejenak. Antaranya, "When talking about love, it is never too late".
 




Fokus utama cerita ini, seorang gadis yang bertunang dan tak dapat kasih sayang dan perhatian dari tunangnya, seorang wanita yang menunggu 50 tahun untuk menyatakan rasa hati kepada lelaki yang menjadi impiannya, dan seorang lelaki yang hilang rasa yakin terhadap cinta setelah dikecewakan. Semuanya bersatu dalam satu kisah, and the story goes on =) Nak cerita banyak2, nanti tak surprise pulak kan. Hehe.

Cerita ni tak silap bulan 6 yang lepas keluar. Tapi baru-baru ni saya download dan semalam, mata buat hal tak dapat tidur. So, layankan je lah cerita ni. Ingatkan tak best, tapi ternyata sangakaan ku meleset! =) Apa tunggu lagi, download la tau! Tengok cerita ni. 

Ada yang dah tengok? Apa pendapat anda? =)

*Dalam cerita ni ada scene yang berlatarlan lagu Love Story dari Taylor Swift. Dan saya tertarik dengan senikata ini "Romeo save me, i've been feeling so alone. I keep waiting for you but you never come."

5 comments:

  1. Macam best je cerita ni! Nak tengok jugak la nanti ;)

    ReplyDelete
  2. already watched this movie..memang best..n i suggest u to watch WHEN IN ROME..this story pon bes..love comedy nyer movie..thumbs up :-bd

    ReplyDelete
  3. @Izatie:
    Tgk2...
    Tak menyesal punya =)

    @Smiling Angel:
    Ye ke?
    Nak download skrg!!!
    Thx for the suggestion =)

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~