img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Sunday, September 19, 2010

~Maher Zain Ke Malaysia =D ~

Salam semua =)

Hujung minggu yang seronok sebab dapat berkumpul dengan saudara mara dan kawan-kawan yang datang masa rumah terbuka saya semalam. Terima kasih atas kedatangan anda =) Penat. Tapi seronok. Malangnya lupa nak transfer gambar masuk dalam pendrive. So, tiada lah update pasal rumah terbuka sebab tanpa gambar sokongan, tak lengkap rasanya entry tersebut. LOL!!!! =))

So mari update pasal......Maher Zain. Penyanyi nasyid yang punyai jutaan peminat seluruh dunia. Ingat lagi kumpulan Raihan? Konsep muzik yang Maher Zain dan Raihan bawakan hampir serupa. Muzik yang indah dengan lirik lagu agama yang mudah untuk difahami. Dengar saja lagu 'Open your eyes' yang berjaya membuka hati saya untuk mendengar lagu-lagu Maher Zain yang lain. Liriknya ringkas tapi maksudnya begitu mendalam. Begitu juga dengan lagu-lagu yang lain seperti InsyaAllah, For the rest of my life, Barakallah dan banyak lagi.

Dengan gigihnya 'print screen' untuk dijadikan dokumen sokongan =)


Berita gembira buat semua peminat Maher Zain. Beliau akan datang ke Malaysia!!!! =D Teruja saya bila tengok post beliau kat FB, bagitau mengenai kedatangannya ke Malaysia nanti. Saya pasti ramai yang berkongsi perasaan teruja tu. Saya tengah memikirkan nak datang atau tak konsert beliau. Tak jauh sangat dari rumah. Teringin nak tengok dan dgr suara beliau secara live =D

 Teruja...teruja..teruja!!!

Ada yg plan nak pergi? =)

*Esok hari Isnin. Hoyeeehhh [pura2 gembira]*

5 comments:

  1. Maher Zain? Dia bawak isteri dia tak? Ekeke..

    Tu laa.. Dah isenin dah.. Huk huk.. :(

    ReplyDelete
  2. naaakkkkkkkkkk peeeegiiiiiiii...jum g sm

    ReplyDelete
  3. napa sy x di jemput ke rumah terbuka kamo??=(sgt sedih

    ReplyDelete
  4. aik kak btul ke nie maher zain nk dtg malaysia.
    bila dia nk dtg tu?

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~