img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Saturday, July 17, 2010

~I ♥ Weekend =) ~

Salam hari minggu semua =)

I LOVE WEEKEND... Semenjak dah bekerjaya (padahal baru 2 minggu) kemunculan hari minggu sangat2 dinantikan. Bukan sebab nak bersuka ria membazirkan masa di pusat membeli belah mahupun menonton wayang bersama rakan2, tetapi pada waktu hari minggu lah sy dapat menyenangkan diri tanpa merisukan masalah negara (contoh, kenaikan harga gula dan minyak).

Jadi, kalau ada di kalangan rakan2 yang telah sy tolak pelawaan mereka untuk keluar di hari minggu, beribu ampun sy pohon. Kadang2 kita terlalu nak jaga hati orang lain, tapi hati sendiri kita abaikan. Owh, emosi di situ. Tapi, sy tahu rakan2 sy semuanya memahami. Bersyukur. Jika ada kelapangan dan sudah menyesuaikan diri dengan situasi yang baru ini, momen2 indah kita bersama pasti akan berulang, chewah =P


Apa yg dibuat di hari minggu??? Kalau masa kat asrama dulu, aktiviti gotong royong mendahului senarai. Cakap je ceruk mana yg warga asrama xpernah bersihkan. Semua pernah. Lepas tu reward diri sendiri dengan bersantai dalam bilik sambil makan nasi lemak. Yummy =) Begitu juga halnya di rumah sewa. Aktiviti basuh baju, kemas rumah dan yang penting sekali online (hehe) perlu diutamakan. Kadang-kadang balik kerja dah lambat, tak sempat nak selesaikan kerja2 rumah yg tertunggak. Jadi, masa cuti lah kita buat dengan penuh enjoyyyy =))

Di masa cuti juga adalah masa yg sesuai untuk mereka2 yang berminat untuk create blog. Dan insan ini adalah contoh yang terbaik =)


Klik sini untuk ke blog beliau, my BFF..Yatt =) Welcome to blog world. Blogging till you faint hahaha.

*Mode happy sebab dah boleh tengok video online =) Lepas ni boleh la tengok video2 korea yang tertunggak hehe*

2 comments:

  1. hehe,,
    tau xpe.
    arini puas la on9,,
    mun pn byk plak download cite,,
    hehe.
    tq for promotting my blog!
    ;)

    ReplyDelete
  2. cuti pon cm x cuti jek...tak puas cuti

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~