img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Monday, April 5, 2010

~Hati Gumbira Lalalala =)) ~

Salam.

Menaip entry dalam keadaan kekenyangan sambil menunggu perut selesa bagi memulakan aktiviti study (Konon semangat gigih di situ). Agak2 pukul brapa perut ni nak selesa ya? Jangan pukul 11 ke 12 sudah la. Itu adalah masa yg sesuai untuk tidur dan bukannya study hehe.

Tajuk entry pon dah tau kan bahawa penulis dalam mode girang, riang, suka, gumbira dan yang sama maksud dengannya. Setelah sekian lama menunggu detik itu tiba, akhirnya hari ini terungkailah segala2nya. Penat lelah menunggu kini telah terbayar dengan harga yang setimpal dengan usaha. Ecececeh, kemain lagi ayat kan. Macam cinta yang dinanti bersambut pulak. Opsss =))

Oke lah, stop the nonsense lah Farhana oiiii. Go to the point. Baiklah readers sekalian. Hari ini, result LI (Latihan Industri) sy dah keluar. Dah la masa tau resul keluar tu, tgh tggu bas nak berjimba (maksudnya berfoya-foya ya rakan2) dgn Nazra. Sekali dapat tau result keluar. Terus tangan sejuk tak terkata, kaki asyik nak goyang dan kalau toreh muka confirm berdarah!!! Last2, mintak tlg member check kan. Dalam bas baru dapat tau result. Dan kemudian, berlakulah adegan peluk memeluk antara dua rakan, dek hati gumbira yang bukan kepalang =))

Tahniah kepada rakan2 sengkatan yang dapat result hari ini. Confirm semua cemerlang kan..kan..kan =)) Sekarang, haruslah fokus untuk final exam yang hanya tinggal 6 hari je lagi. Dup dap dup dap. Terima ksaih juga pada penyelia tempat kerja (Azmi Ismail & Co.), big boss, rakan2 sepejabat yg banyak bagi dorongan, nasihat dan tunjuk ajar. Tak lupa pada penyelia U yang gigih menanda laporan LI yg dihantar pada hari terakhir serahan =P (Ucapan mcm menang anugerah, LOL)

Tiba2 rindu pada geng2 Azmi dulu. Buat keje sambil bergosip, snap pic (harus), bluetooth lagu (Tu semua selingan ketika kerja oke, kerja tetap on hehe). Buat kerja pon xstress. Memang kenangan yg indah la kat sana. Miss them so much =))


...MISS THEM SO MUCH...

*Freinds come n go..only true friends will remain till d end =)) *

11 comments:

  1. jgn la cter kte pelok2..hahahaha...mcm adegan dlm filem...haha

    ReplyDelete
  2. gud luck ya..true frenz sgt susah nk tumbuh

    ReplyDelete
  3. all the best final exam...sama daa kita next week finale exame...eceh!~

    My Second Nuffnang Cheque!

    ReplyDelete
  4. @MizzNazra:
    Haha..terexcited type sampai xprasan tertype nama..
    nasib km xtype scene berikutnya...
    teeeetttt =P

    ReplyDelete
  5. @embundtghmalam
    Yups....once da dpt jgn lepaskan =)
    Tq

    ReplyDelete
  6. @KancilBiru
    Tq sis..
    terharu dpt kunjungnmu hehe
    ececeh exam ya...
    gud luck juga =P

    ReplyDelete
  7. scene berikut scene ape????cry???hahahha

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~