img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

Monday, January 2, 2012

~Short Vacation Part 1~

Assalam...

Short vacation on 1st day of new year. Woot woot. Destinasi pilihan adalah tempat sejuk yang cantik. Agak-agak kat mana??? Genting? Big NO! hehe. Korea? Jauh sangat! Paris? Costly! Okeh la, cukup dengan slot teka teki. Destinasi percutian singkat kami (me-adik-Mun) adalah ke Cameron Highland! 



Tips 1: 
Bawak makanan ringan, sebab anda akan kelaparan (trust me) dan juga makanan yang masam-masam sebab, ada antara kita yang tak tahan perjalanan yang berliku-liku. So, untuk hilangkan rasa nak muntah, boleh lah ngap benda yang masam-masam =)

Eh, ringan ke ni? hehe

 This prunes, helps us a lot! Alhamdulillah.

Tips 2:
Pastikan camera dalam mode on. Senang nak capture momen cantik. Subhanallah, pemandangan sekitar perjalanan, sangat cantik!

 Lata Iskandar.

 


Ladang Teh.

Banyak sangat gambar yang cantik, sampai keliru mana satu nak upoload. So, sementara nak pilih the best pics, sampai sini je lah dulu ya. LOL! InsyaAllah saya akan update part 2 secepat yang mungkin. Bye, nak makan sebab penat sangat tunggu gambar nak upload =P

*Esok kerja, la la la*

4 comments:

  1. waa..bestnyaa..xbest plak besok dh kena keje..gggrrr..x suka..nk cuti lama2..=_='

    ReplyDelete
  2. @merahitujambu:
    Kan??? Bestnya kalau esok cuti lagi =P

    ReplyDelete
  3. Lama dah tak pergi semenjak tinggalkan ipoh.. Dulu selalu pergi.. Once in 3, 4 months.. Aaaaa.. I miss the coldness.. Dan jagung Cameron.. Sedapnya.. ;)

    ReplyDelete
  4. heeeee
    lame dh x pi cameron
    jem seteroberi die besss gle :)

    ReplyDelete

~Ekspresi Anda~